4 فوریه

بیو یا بیوگرافی اینستاگرام

بیو اینستاگرام اولین توضیح شما در مورد پیج ، کسب و کار یا برند خودتونه و در واقع اولین برخورد مخاطب با ماهیت صفحه شما است در واقع ما در بیو اینستاگرام خود با مخاطبان مذاکره میکنیم تا قانعشون کنیم که پیج ما رو فالو کنن و مرحله جذب مخاطب رو انجام بدیم .در این مذاکره دانش کپی رایتینگ به شدت میتونه کمک ما کند ، چرا که ما در نوشتن بیو محدودی کاراکتر داریمبه طوری که بیو پیچ ما باید کمتر از ۱۵۰ کاراکتر باشد مواردی که باید در بیو صحفه خود بنویسیم : نام و نام خانوادگی یا نام برند + مهارت ، …

ادامه مطلب
2 فوریه

عکس پروفایل اینستاگرام

عکس پروفایل اینستاگرام ، اولی درگیری مخاطب با هویت بصری برند شما است و بسیار در جذب مخاطب تاثیر‌گذاره در مورد این که هویت بصری یک برند چقدر میتونه مهم باشه و برای مخاطب جذاب باشه که بحثی نداریم و تقریبا همه در این مورد اطلاعاتی داریم.همچنین در مورد اولین برخورد مخاطب با پیج هم قبلا صحبت کردیم در اولی ارتباط تصویری پیام های بسیار زیادی به مخاطب داده میشه و در تصمیم گیری مخاطب تاثیر چشم گیری داره ویژگی های عکس مناسب برای پروفایل : اگر کسب و کار هستید ، تصویر لوگوی خودتون ره به صورت کامل و واضح در قسمت عکس پروفایل …

ادامه مطلب
2 فوریه

نام کاربری اینستاگرام

نام کاربری یا username ، نام یا برند شما است در اینستاگرام که فالوئر ها و اینستاگرام شما رو با این نام میشناسند این نام باید یونیک یا منحصر به فرد باشد و قبلا استفاده نشده باشد ، پس بهتره این نام ، همان نام برند شما باشد که قصد دارید وقت بزارید براش و برند سازی کنید برای اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب نام برند میتونید به سایت نامی‌نیک مراجعه کنید که به صورت تخصصی در زمینه انتخاب نام برند تمرکز دارد . بهتره که نامی بی ارتباط با کسب و کار شما یا فعالیت های شما نباشد بهترین گزینه برای نام کاربری ، …

ادامه مطلب
1 فوریه

پروفایل مناسب در انیستاگرام

پروفایل شما در اینستاگرام ، در واقع معرف هویت شما و آنچه که مخاطب از شما میبیندو حس میکند است . در اربتباطات ، اولی برخورد و قضاوت مخاطب در چند ثانیه اول برخورد از مهمترین نکات است . در شبکه های مجازی و اجتماعی نیز قوانین ارتباطاط حاکم هستند ، چرا که ما در این فضا ها همواره در حال برقراری ارتباطات هستیم . در اینستاگرام اولین برخورد مخاطب با شما و پیچ شما ، بیو و پروفایل شما است و اینااست که در مورد شما تصمیم میگره که در صفحه شما بمونه یا نه ، پست های شما رو ببینه یا نه و …

ادامه مطلب
30 ژانویه

بازاریابی اینستاگرام

شاید تا چند سال پیش برنامه ریزی برای بارازاریابی شبکه اجتماعی یک جرکت هوشمندانه و نوآورانه بود ، اما اکنون یک عمل ضرور و اجتناب ناپذیره . در برنامه ریزی بازاریابی یکی از مهمترین مثائلی که بهش پرداخته میشه مباحث مربوط به برند و آگاهی از برند است . در مورد آگاهی از برند بسیار مهم است برای برند که در جایی حضور داشته باشید که مخاطب هدف حضور داشته باشه .شبکه های اجتماعی دقیقا همون جایی اشت که مخاطبان کسب و کار ما در آ«جه حضور دارند و میتوانیم مخاطبان رو به مشتری تبدیل کنیم اینستاگرام به عنوان بخشی از این کانال بزرگ و …

ادامه مطلب
30 ژانویه

کپی رایتینگ یعنی چی ؟

کپی رایتینگ یا کپی رایت اصلی ترین موضوعی که بعد از رسیده به واژه کپی رایتینگ به ذهنمون میرسه ارتباط این کلمه است با کپی رایت و این که این کپی رایتنیگ همون کپی رایته ؟ در واقع حق کپی رایت با کپی رایتینگ دو واژه جدا هستن که وقتی این دو واژه رو به صورت انگلیسی برس میکنیم متوجه تفاوت آنها میشویم واژه copyright به معنی حق کپی است و کپی رایتنیگ به معنی موثر نویسی به صورت copywrite نوشته میشود که از دو واژه copy و write تشکیل شده که البته خود به صورت یک عبارت و یک واژه مستقل معنی میشود اما …

ادامه مطلب
26 ژانویه

چگونه سئو محلی خود را بهبود دهیم ؟

۱ – سایت خود را در نقشه گوگل ثبت کنید اول از همه ما باید کسب و کار محلی خودر را به گوگل معرفی کنیم تا گوگل ما رو بشناسد و برای این کار باید کسب و کار خود را در نقشه گوگل ثبت کنیم این کار هم از طریق نسخه وب نقشه گوگل و هم از طریق اپ موبایل قابل انجام است و برای ثبت یک نقطه جدید شما تنها به یک اکانت gmail نیاز خواهید داشت. دقت کنید که نام، زمینه فعالیت، تصویر، ساعات کاری و اطلاعات تماس را به دقت تکمیل نمایید. ۲ – سایت خود را در وبسایتهای دایرکتوری محلی ثبت …

ادامه مطلب
24 ژانویه

الگوریتم کبوتر: جست و جو بر اساس موقعیت مکانی

الگوریتم کبوتر یکی دیگر از الگوریتم های موتور جست و جوی گوگل است که بر اساس جست جو های مبتنی بر موقعیت مکانی طراحی شده و به سئوی محلی کمک میکند . الگوریتم کبوتر عبارت جستجو شده توسط کاربر را بررسی میکند و اگر این عبارت به یک موقعیت مکانی یا کسب و کار محلی اشاره داشته باشد نزدیکترین و بهترین پیشنهادات را در اختیار او قرار میدهد. به طور کلی موتور جست و جوی گوگل بر اساس محتوا عمل میکند ولی تا قبل از الگوریتم کبوتر این موتور جست و جو نسبت به محتواهای بر اساس موقعیت مکانی یا لوکیشن بی توجه بود که …

ادامه مطلب
24 ژانویه

سئو محلی (local seo )

در جست و جو محلی گوگل بر اساس مکان جغرافیایی و سوابق سرچ افراد و با استفاده از الگوریتم کبوتر نتایج رو به کاربران نمایش میده .این قابلیت به شدت برای کسب و کار های محلی که قصد ورد به عرصه دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ را دارند مفید است و میتوانند استفاده بهینه را از این آپشن گوگل بکنند. مثل عبارت ” بهترین رستوران های عظیمیه کرج ” یا “بهترین برگر در تهران” نمونه هایی از سرچ محلی هستند که گوگل با استفاده از الگوریتم های خود ، نتایج این جست و جو را به مخاطب نمایش میدهد. طبق گزارش خود گوگل بیش از یک …

ادامه مطلب
24 ژانویه

بهبود سئو با مرغ مگس خوار

همونطور که گفتیم ، یکی از اهداف اصلی مرغ مگس خوار بهبود رضایت کاربران است که این کار رو با استفاده از اطلاعاتی که از رفتار کاربران به دست میاره انجام میده . یعنی گوگل کاملا از رفتار کاربران باخبره . خبر خوش اینه که ما با رعایت یکسری اصول میتونیم سئوی سایت خودمون رو بهبود بدی . تولید محتوای مفهوم گرا انجام بدید در محتوای خود یک کلمه کلیدی رو مدام به کار نبرید بلکه سعی کنید عبارات مشابه و هم خانواده و هم معنی اون رو در متن به کار ببرید که معنی و مفهمو رو زیبا تر و بهتر به مخاطب برسونه …

ادامه مطلب

جستجو

دسته‌ها

Secured By miniOrange