24 ژانویه

سئو محلی (local seo )

در جست و جو محلی گوگل بر اساس مکان جغرافیایی و سوابق سرچ افراد و با استفاده از الگوریتم کبوتر نتایج رو به کاربران نمایش میده .
این قابلیت به شدت برای کسب و کار های محلی که قصد ورد به عرصه دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ را دارند مفید است و میتوانند استفاده بهینه را از این آپشن گوگل بکنند.

مثل عبارت ” بهترین رستوران های عظیمیه کرج ” یا “بهترین برگر در تهران” نمونه هایی از سرچ محلی هستند که گوگل با استفاده از الگوریتم های خود ، نتایج این جست و جو را به مخاطب نمایش میدهد.

طبق گزارش خود گوگل بیش از یک سوم ورودی های سایت های از جستجو در سال ۲۰۱۴ محلی هستند، حال اگر شما از بیان مکان جغرافیایی تان در کلمه کلیدی استفاده کنید میتوانید این رقم را به ۵۰ درصد برسانید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

دسته‌ها

Secured By miniOrange