4 فوریه

بیو یا بیوگرافی اینستاگرام

بیو اینستاگرام اولین توضیح شما در مورد پیج ، کسب و کار یا برند خودتونه و در واقع اولین برخورد
مخاطب با ماهیت صفحه شما است

در واقع ما در بیو اینستاگرام خود با مخاطبان مذاکره میکنیم تا قانعشون کنیم که پیج ما رو فالو کنن
و مرحله جذب مخاطب رو انجام بدیم .
در این مذاکره دانش کپی رایتینگ به شدت میتونه کمک ما کند ، چرا که ما در نوشتن بیو محدودی کاراکتر داریم
به طوری که بیو پیچ ما باید کمتر از ۱۵۰ کاراکتر باشد

مواردی که باید در بیو صحفه خود بنویسیم :

  • نام و نام خانوادگی یا نام برند + مهارت ، تخصص و حوزه اصلی فعالیت

به عنوان مثلا “امین ابوالحسنی | دیجیتال مارکتر” یا “امین ابوالحسنی | دیجیتال مارکتینگ”
یا “حمید توکلی | انتخاب نام برند “

در این نمونه ها به دو کلمه کلیدی اشاره شده ، اول نامی که ما قصد برند سازی داریم ، و دوم کلمه کلیدی که به تخصص ما اشاره دارد

  • سودی که مخاطب از دنبال کردن پیج میبره

مهم تری کاری که ما در بیو خود باید انجام بدیم ، اشاره به سودی است که مخاطب از دنبال کردن صفحه ما
میبرد است و به صورت کاملا شفاف و مستقیم باید به این مطلب اشاره کنیم .

برای مخاطب خیلی اهمیت نداره که شما چه کردید و چه میکنید و چه خواهید کرد مگر این که از این ها سودی به مخاطب برسه و این سود است که از همه بیتشر برای مخاطب اهمیت دارد ، پس وظیفه اصلی ما در بیو اینه که در بیو به طور خاص به این سود اشاره کنیم

  • سوابق ، افتخارات و رزومه

در این بخش ما باید به مخاطب بگیم که حالا بر فرض من آقا x هستم یا خانم y هستم ، توی پیجم هم فلان کار رو میکنم که برای تو جذابه خب حالا باید به مخاطب بگیم که چرا باید بین این همه پیج که دارن کار مشابه ما رو میکنن چرا باید ما رو انتخاب کنه

در اینجا است که تمایزی بین خودمون و رقبای خودمون ایجاد میکنیم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

دسته‌ها

Secured By miniOrange