2 فوریه

عکس پروفایل اینستاگرام

عکس پروفایل اینستاگرام ، اولی درگیری مخاطب با هویت بصری برند شما است و بسیار در جذب مخاطب تاثیر‌گذاره

در مورد این که هویت بصری یک برند چقدر میتونه مهم باشه و برای مخاطب جذاب باشه که بحثی نداریم
و تقریبا همه در این مورد اطلاعاتی داریم.
همچنین در مورد اولین برخورد مخاطب با پیج هم قبلا صحبت کردیم

در اولی ارتباط تصویری پیام های بسیار زیادی به مخاطب داده میشه و در تصمیم گیری مخاطب تاثیر
چشم گیری داره

ویژگی های عکس مناسب برای پروفایل :

اگر کسب و کار هستید ، تصویر لوگوی خودتون ره به صورت کامل و واضح در قسمت عکس پروفایل آپلود کنید و اگر شخص حقیقی هستید عکس از چهره خودتون رو آپلود کنید
این کار باعث جلب اعتماد مخاطب میشه

سعی کنید تصویری که آپلود میکنید در ابعاد مناسب باشه .
تصویری که در قسمت پروفایل آپلود میشه یک تصویر با نسبت ۱:۱ است که با ابعاد ۱۱۰*۱۱۰ در گوشی همراه و با ابعاد ۱۸۰*۱۸۰ در دسکتاپ نمایش داده میشود
به این نکته توجه کنید که تصویر پروفایل نه به صورت مربعی بلکه به صورت دایره نمایش داده میشود
پس مراقب باشید که محتوای مهم شما در گوشه تصویر قرار نگیرد

تصویر پروفایل شما در گوشه بالایی هر پستی که میزارید نمایش داده میشه پس دقت کنید که این تصویر با اهداف و هویت برند شما هم راستا باشد .

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

دسته‌ها

Secured By miniOrange